DİLLERE PELESENK OLMUŞ ‘PARDON’ FİLMİ REPLİKLERİ


86
701 shares, 86 points

-Hangi örgüttensin onu soruyorum, bana keriz numarası yapma!
+Bi numara yaptığım yok, o kerizlik bende doğuştan beri var. Hiçbir örgütle bi ilgim yok. Beni adamdan sayıp alacak örgüte zaten ben girmem. O örgüt İbrahim’e kaldıysa örgüt bile sayılmaz.

Ya Muzo, bu bizim Aydın’ın büfesinin adı neydi ya? Ay büfe mi, dın büfe mi?

Ayrıca ben kahvede herkese Asuman benimki demişim artık. Ağızdan çıkmış bi laf var ortada!

Hassiktir be Rıfat abi!

– Kaç cigaramız kaldı?
+ Sigaramız diye genel bi durum yok.
– Tamam tamam kaç cigara kaldı yani?
+ Kalmadı sigara bitti.
– Nolucak?
+ Bırakalım sigarayı. Sağlığa zararlı zaten. Bütün dünya bıraktı birtek biz Türkler içiyoruz.

Muzaffer : Bizim şişme bebek ne olacak ? 
Gardiyan Osman: Sen onu bana hediye etmiş ol ben onu şişirip bi yere zulalar paraylan yaptırım yolumu bulurum
İbrahim: Olur mu ? O zaman şişme pezevenk Osman derler.
Gardiyan Osman : Ne dedekleri önemli değel,parayı versinler ne derlerse desinler ben artık haysiyet takılmıyoum oğlum maddiyat takılıyom.

Senin Allah belanı versin İbrahim! Polisten kaçıyorsun sonra hıyar gibi kaçıp bizim eve geliyorsun. Polis zaten heyecan arıyor. Tak! İçerdeyiz.

Niye 10 tane simit söylüyorsun? Siz yemeyecek misiniz?

“Sieee sieee sieee sieeee…”

Gardiyan Osman: Siz Dev-Yol musunuz?
İbrahim : Hayır; biz bok yoluna gittik.

-Biz suçsusuz hakim bey !
+O bi bok demek değil ki onu bütün suçlular söylüyor.

Hakim çok babacan bakıyordu. kesin beraat ederiz diye düşündüm ben.

Aydın: Kader neyse o.
Muzaffer: Yok ya, İbrahim’in dallamalığı niçin bizim kaderimiz oluyormuş.

Marketten çıkarken İbrahim, ‘aral market’ yazısını kalın ispirtolu kalemle aral’ın başına ‘y’ sonuna ‘ı’ koyarak ‘yaralı market’e çevirdi. İbrahim’in böyle gereksiz sululukları vardır.

Adalet dediğiniz o kadar da adil bir şey değilmiş demek ki!

İbrahim: Askerlik yaşını az biraz geçmiş olduğum için Burdur’da asker kıyafeti giymiş terörist diye çok götürüldüğüm oldu. Ondan beridir bende as.iz. görünce bi kaçma psikozu yerleşti.
Muzo: Sıçıcam psikozuna, herkes gibi 20 yaşında gitseydin askere.


Like it? Share with your friends!

86
701 shares, 86 points

What's Your Reaction?

Nefret Nefret
0
Nefret
Tuhaf Tuhaf
0
Tuhaf
Kötü Kötü
1
Kötü
Çok İyi Çok İyi
0
Çok İyi
Yani Yani
0
Yani
Harika! Harika!
0
Harika!
LOL! LOL!
15
LOL!
OMG! OMG!
0
OMG!
İşte bu! İşte bu!
0
İşte bu!
Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format